Shopping och storstädning!

Hallo! Kom nyss hem från Pontus familj och sitter nu framför tvn. Idag tog vi rejäl sovmorgn, ända till klockan halv tolv! Efter att fått i oss brunch tog vi ett röj här hemma, rensade igenom vaaarenda skåp och storstädade. Välbehövligt!!

Igår tog jag och mitt hjärta en heldag i Norrköping. Han skämde bort mig rejält och jag fick med mig massa fina plagg inför sommaren, bland annat klänningen som ni ser ovan! Enligt mig är långklänning sommarens utan tvekan bästa plagg, snyggt till alla tillfällen och skönt att ha på sig.

JUST DET, matchen i torsdags slutade 4-4 vilket vi var extremt nöjda med då vi låg under med 4-2 när det var tio minuter kvar 👍



Kommentarer
» MALIN

Härligt med storstädning! Det hade jag också behövt! Kram

Så fin den klänningen var :)


Kom ihåg






Trackback