Sommarplaner

Bild hittad på weheartit.com!
 
❥ Jobba på ICA 
❥ Paintball med laget
❥ Läsa böcker (tar tacksamt emot tips!)
❥ Ligga på stranden så mycket jag kan de dagarna jag är ledig
❥ Mamma, storebror M & hans familj kommer hit en helg! 
❥ Åka till Smultronstället i Söderköping med mitt hjärta (glassrestaurang som sägs vara helt fantastisk!)
❥ Åka hem till Götene minst tre dagar på raken
❥ Springa Color Rush i Norrköping med goa vänner!

Att jobba på ica kommer ta upp det mesta avmin tid i sommar, men då jag inte börjar förrän vecka 27 kommer jag att ha lite sommarlov innan🌸 
 



Kommentarer

så spännande :-D

låter som att du har en trevlig sommar framför dig! :)

Åh vad mysigt det låter!

» Sarah

tack visst är den =)

Vad kul att ha mycket att se fram emot inför sommaren! :)

Vad kul med så mycket planer att se fram emot :) här blir det också att försöka hänga på stranden


Kom ihåg






Trackback