Q/A

Q: Hur träffades du & Pontus?
A: Första gången vi träffades var på en bar i Alanya, Turkiet år 2012. Jag var där med två tjejkompisar och han var där med sina killkompisar. Första kvällen var jag, Ida & Jennifer helt inställda på att hitta några svenskar att festa med under veckan. På ett diskotek som heter Robin Hood såg vi ett grabbgäng som satt vid ett bord och vi bestämde oss för att gå fram till dem. Vi festade tillsammans och bytte nummer, sedan blev det att vi umgicks med dem hela veckan. Jag & P fattade tycke för varandra nästan direkt. Efter resan så höll vi kontakten ett par månader men inte mer än så, vi bodde ju 22 mil ifrån varandra och jag hade ett år kvar på gymnasiet. Ett och ett halvt år senare, oktober 2013, fick jag helt plötsligt ett meddelande från Pontus på facebook. Min första tanke var "men gud, vad vill HAN nu då..?!" men av ren nyfikenhet svarade jag, och på den vägen är det! Jag åkte till honom en helg i oktober och sedan började vi träffas alltmer kontinuerligt💕  här nedan ser ni första bilden på oss! Tagen direkt efter en tequila suicide 😂
I efterhand har jag fått veta att det var Oscar, en kompis, som  på skoj skickade iväg det där meddelandet. Det är vi tacksamma för idag! 😉  den 12 mars 2014 blev vi tillsammans och tre månader senare blev det officiellt (=vi publicerade det på facebook). 26 september 2014 blev vi sambos. Snabba puckar!

Q: Varför Flen och inte Götene?
A: Pontus hade fast anställning här i Flen medan jag i Götene bara jobbade som timvikarie, därför var valet inte alls så svårt att fatta. Dessutom hade jag känt länge att jag ville ha en förändring i mitt liv, att flytta 22 mil bort är väl minst sagt en förändring!😄



Kommentarer
» Alice

Men vad fina ni är!!!

» MALIN

Kul att läsa om er :) Jättefina är ni! Kram

Åh vad kul att läsa om er historia!! :)

Åh så roligt att läsa!!

Åh vad härligt att läsa! :)

Ja men visst är det, Falkenberg är fantastiskt fint på sommaren :)

Vilket härligt inlägg, så mysigt att ni fick upp kontakten igen, ni är jätte fina tillsammans :)

men åh, vilket otippat men mysigt sätt ni träffades :) Haha man ser på era miner hur stark tequilan ;-P

Söt historia!


Kom ihåg






Trackback