Home sweet home!

Hej! Nu är det några dagar sedan jag skrev något och det är för att vi har varit nere hos min familj. När jag är där nere är allt fokus på att umgås med dem och då faller bloggen bort. Men nu är jag tillbaka!
I onsdags tog allså Emelie studenten, stort grattis igen till henne!!🎉 Igår umgicks vi hela förmiddagen med min bror och hans lilla Elina, hon är så otroligt söt! Fasters lilla plutt. 
 
Idag är det fredag och vi taggar inför fotbolls-EM som ÄNTLIGEN inleds!!! Frankrike - Rumänien klockan 21:00 på kanal fyra. Kommer ni, precis som oss, sitta bänkade framför tv:n? ⚽️



Kommentarer

Åh grattis till studenten för henne!

Vad roligt!

Vi har personalfest ikväll så jag misstänker att det inte blir något EM för mig. Men jag bryr mig helt ärligt inte så värst om det heller...

Åh så härligt med studentfirande :)


Kom ihåg






Trackback