Tjejkväll och annat fint

- I lördags vankades tjejkväll hos Emma som dukade upp med bland annat ost, kex och soltorkade tomater. Jag var skeptisk till tomaterna men till min stora förvåning var det riktigt gott!!

- I söndags var vi hemma hos Pontus familj hela dagen, dels för att han skulle jobba på med takläggningen och dessutom fyllde hans syster 19 år!

- Det går bättre & bättre på jobbet, övning ger färdighet som man brukar säga!

Idag (tisdag) blev de klara med taket och då tog vi direkt en tripp till Eskilstuna. Jag var på jakt efter nya skor och fick med mig tre par hem! Inte så pjåkigt 😉
Förövrigt så får jag umgås med min familj först imorgon då min brors sambo var tvungen att jobba idag. Så imorgon ska vi gå upp hyfsat tidigt för att kunna utnyttja tiden som de är här till max!! 🌸




Kommentarer

Så smarrigt det ser ut! Tycker också om soltorkade tomater. Även fast det kanske inte är det första man tänker på att man kan servera rätt upp och ner ;)

Åh vad mysigt det ser ut! :)

Åh vad mysigt det ser ut! :)

Men åh såå mysigt!!

Men åh såå mysigt!!


Kom ihåg






Trackback