Sommar 🌾

WHAT?! Fick mig precis en smĂ€rre chock nĂ€r jag insĂ„g att det Ă€r nĂ€stan 2 veckor sedan jag bloggade sist. Veckorna har rullat pĂ„ som vanligt och jag har pĂ„börjat mitt sommarjobb pĂ„ ICA. Jag jobbar bara i delikatessen och det trivs jag som fisken i vattnet med! Det finns alltid nĂ„got att göra och det Ă€r mycket blandade arbetsuppgifter 😊 annars har vi Ă€ven spenderat en heldel tid hos Pontus familj, de hĂ„ller pĂ„ att bygga farstukvist samt byta tak pĂ„ hela huset sĂ„ Pontus har hjĂ€lpt till med det. Jag har ocksĂ„ hjĂ€lpt till i den mĂ„n jag kunnat (=hĂ„llt skruvdragaren & kastat tegel) 😉. NĂ€sta vecka kommer min familj hit och umgĂ„s med oss nĂ„gra dagar och jag lĂ€ngtar nĂ„ fruktansvĂ€rt! 💖 lĂ€gger in en bild pĂ„ min ĂŒber goa brorsdotter Elina, pĂ„ tisdag fĂ„r jag Ă€ntligen kramas med henne igen!

Elina



Kommentarer

Åh vilken hĂ€rlig bild!

Åh vilken sötis! :)

Har veckans blogg pÄ min blogg, vore kul om du ville delta :D

» Linda

Vilken hÀrlig bild :-)

» linah

vilken sötnos! <3

» Sarah

Äh söt


Kom ihÄg






Trackback