En dag i huvudstaden

Igår: när jag kom hem efter jobbet var Pontus, Oscar & Daniel hemma hos oss och vi åkte till sjön för att ta ett kvällsdopp. Ja inte jag dock, kan nog vara en av Sveriges största badkrukor.. tycker om att bada men då ska det vara 25 grader i vattnet 😂

Idag: tog vi tåget till huvudstaden och spenderade dagen på Gröna Lund! Jag älskar pirret i magen som uppstår av att åka karuseller 😄 blir som ett barn på nytt! Avslutade dagen med kvällsmat på en uteservering i stan och sitter nu på tåget hem. När vi kommer hem ska vi till sjön för ett kvällsdopp idag igen, KANSKE att tillochmed jag tar mig ett dopp för det har varit galet varmt idag ☀️




Kommentarer

Härligt med en dag på Grönan :)

vad härligt

» Sarah

aaa det är bra med mig killen är lite skadd i benet och blå fot =/

» Sarah

fin bild allt bra =)


Kom ihåg






Trackback