Sommaren 2016

Puh, igår beställde jag hem kurslitteratur och då blev det så tydligt att sommaren faktiskt är slut. Helt ärligt hade jag lite ångest inför sommaren då jag trodde att jag knappt skulle hinna göra något annat än att jobba, men så fel jag hade! Utöver jobb har jag hunnit med väldigt mycket, bland annat varit på Gröna Lund, haft en mysig dag i Söderköping med mitt hjärta, under soliga dagar har vi hängt vid vattnet med vänner, suttit på uteserveringar, festat, jag har också varit hemma hos familjen två gånger och de har varit här och hälsat på. Ja ni hör ju, mycket har hunnits med! Här kommer ett urval av bilder från sommaren 2016 som har varit toppenbra!
Idag är jag ledig och det är tråkigt höstväder ute. Grått och blåser storm.. ska nog ändå tvinga mig ut och ta en promenad, inget förutom motion kan bota min trötthet! 😊  HUR underbart förresten att Sverige igår vann semifinalen mot Brasilien?! OS-final på fredag! ⚽️



Kommentarer

fina bilder och vad roligt att du har haft en bra sommar :)

Sjukt fina bilder!!

» Ida

Härliga bilder :)

Vad kul att sommaren blev bra och inte full av ångest!

Härliga bilder!

Åh så roligt att du hunnit med mycket!!

Så härliga bilder! :)


Kom ihåg






Trackback