Sunday-funday!đŸŽ€âšœïž


Helgen:
har varit lugn. I fredags hade vi en mysig Sandra&Pontus kvÀll och igÄr umgicks vi med Emma & Alex.

MÄr: ganska bra. Dock Àr en av mina visdomstÀnder pÄvÀg upp och det gör rent ut sagt förjÀvla ont i hela munnen...

Idag: gÄr jag mest och vÀntar pÄ att klockan ska bli tjugo i fem. DÄ ska jag Äka ivÀg till Malmköping för att spela andra trÀningsmatchen för i Är! Kul med hemmamatch men hade gÀrna haft den lite tidigare pÄ dagen..

LÀngtar: till nÀsta helg! Min lilla brorsdotter fyller ett pÄ lördagen, hur fort gÄr inte tiden egentligen?! KÀnns som hon föddes typ igÄr.. Hur som, dÄ ska vi sÄklart Äka hemÄt Götene.

LÀngtar inte: till imorgon. Ny kurs som börjar och vi ska vara i skolan nÀstan varje dag. Det betyder att jag mÄste köpa 30-dagars tÄgkort = dyyyrt.... 

Nu: ska jag ta en promenad! Att röra pĂ„ mig Ă€r det enda som kan bota min trötthet🌟



Kommentarer

Kom ihÄg






Trackback