På + och - kontot

12935474_10208141145461688_1865406755_n+ Har haft ångest kring allt som har med sommarjobb att göra, men nu börjar allting ordna upp sig vilket känns extremt skönt!

- Det är jäääätte mycket i skolan ända fram till terminslut och jag känner mig konstant stressad då jag även behöver jobba eftersom man i maj bara får halva studiemedlet

+ Imorgon är det dags för andra seriematchen!

- Jag har tröttnat på ALLA plagg i min garderob. Jag vet, jag borde vara glad att jag ens har något att ha på mig, MEN den skulle behöva fräschas upp med några nya plagg...

+ Pluggmotivationen börjar komma tillbaka nu! Lagom till sista kursen.. haha! Men det känns skönt, speciellt då vi har en jättestor uppsats som snart ska börja skrivas på

+ Igårkväll blev jag moster till en tredje prins! Lycka! Nästa vecka ska vi åka och träffa honom, och fira hans storebror som fyller 3år. ♥♥♥



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback