Downtown!

Hej! Jag har haft två jättemysiga dagar med massor av skratt. Tjejkvällen hos Lisa var toppenbra, vi åt tacos och sen gick några av oss på invigningen som jag skrev om. Väl där tog vi en drink och dansade lite sen valde jag att gå hem för att tagga till finsittningen som ägde rum på lördagen. Bara det att jag vart ju så galet bakis.... klockan två ungefär hade jag piggnat till någorlunda, och klockan fyra satt jag tillsammans med Sanna i en park i Norrköping och väntade på att det skulle börja.

Själva middagen var faktiskt lite sisådär.. jättegod mat, men det var inte direkt någon partystämning så efteråt satt jag och några kompisar på en mysig innergård och tog ett par cider innan vi drog oss mot kårhuset Trappan. Väl på kårhuset var det helt gaaalet mycket folk! Precis knökfullt men jag förstår varför - superbra blandad musik, as bra ljud och studentpriser. Pontus hämtade oss runt klockan ett och när jag kom hem slocknade jag på två röda ungefär :D tråkigt nog så tog jag inte en enda bild i fredags och igår hade jag så dåligt batteri på mobilen så då kunde jag inte, men ni får en bra låt istället ;)
Idag är det söndag och jag har lämnat in min första inlämningsuppgift! Wooohoo! Så jäkla nervös men nu är den bannemej inlämnad åtminstone så får det bära eller brista..



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback