JAG LEEEEVEEEER

Hej! Nu undrar ni väl vart jag hållt hus de senaste dagarna.. och jag erkänner det, jag skäms lite över att jag inte ens slängt in ett ynka litet blogg inlägg. Men nåja, bättre sent än aldrig..

Hade en awesome midsommar som började hemma hos mig med Ida B & Ida J, vi grillade, åt vindruvor jordgubbar & melon och sen drog vi oss vidare hem till Fredrik där det var fest. Sen avslutade vi dagen med ännu mer vindruvor jordgubbar & melon.
I lördags låg jag och sov halva dagen, sen kom Daniel hit vid åtta. Igår packade jag inför Alanya innan jag åkte med honom hem för att få spendera så mycket tid med honom som möjligt innan jag åker. Blev även ett stopp på elins esplanad för lite söndags shopping.
Nu är klockan kvart i nio och vid halv elva kommer Jennifer & plockar upp mig. Då bär det av mot Ida och sen mot Landvetter!!!
Men först ska jag packa om hela min väska, har noll koll på vad jag packat och har i princip bara slängt i allt i väskan. Haha bra jobb sändriiiie

den här veckan lär vi inte behöva några tjocktröjor över klänningarna!!



 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback