Saker som jag helst inte går hemifrån utan

Vi kan väl börja med de två mest självklara: plånboken & mobilen. Hur klarade man sig egentligen utan mobiltelefon förut? Tanken på att folk inte skulle kunna nå mig om något händer är faktiskt lite skrämmande, tänk att komma hem och se att man har 10 missade samtal från en familjemedlem. Huh!😰
 
- Läppbalsam! Behövs ingen förklaring va? 
 
- Handkräm, pga. allergier får jag ibland utslag på händerna och om de spricker gör det himla ont så då är handkräm bra att ha.
 
- Tuggummi, avskyr den äckliga eftersmaken man kan få i munnen när man precis ätit..
 
- Solglasögon om solen mot förmodan tittar fram! 

 
 



Kommentarer

jag kan verkligen inte gå hemifrån utan handkräm, hatar då händerna känns torra haha

» Malin

tuggummi är verkligen ett måste :)

» Ida

Helt klart viktiga saker att ha med :)

kul inlägg :D haha jag har också alltid handkräm med mig ;-P

» Sarah

fina bild =)

» N

Går oftast inte heller hemifrån utan de sakerna!

Otroligt rolig inläggsidé!

Vacker

» Sarah

fib bild


Kom ihåg






Trackback