Hej å hå

Hm. Oj. Nu var det länge sen. 110 dagar sedan, närmare bestämt. Jag vet inte vart jag ska börja. Jag skriver några rader, och trycker på delete. Skriver några nya rader, läser igenom och trycker återigen på delete. Livet har liksom varit lite upp-och-ned denna vinter. Jag försöker att räcka till och att alltid vara den här positiva glada Sandra som är full av energi. Men det går inte så bra nu för tiden. När jag gick i högstadiet brukade en av mina bästa vänner säga att det finns två versioner av mig: Sandra1 och Sandra2. Haha. Sandra1 är den glada & positiva medan Sandra2 är den som sätter sig på tvären och kastar skit på folk utan att tänka mig för. Nu känns det som att Sandra2 är den som dominerar, jag är irriterad heeela tiden. Det är någonting som fattas mig och jag vet inte vad det är. Kanske är det passion eller så är det att jag fortfarande har sån extrem hemlängtan. Mina syskon skickar bilder och videos på dem och barnen, och det gör lite ont i hjärtat varje gång. Jo men herregud, jag har ju blivit faster igen sedan sist jag skrev! Wilma föddes den 6e december❤️ här nedan ser ni en bild på skönheten, från när hon bara var två veckor gammal ungefär.


Jag vet inte vad mer jag ska skriva. Jag ska bara bita ihop och get my shit together, så att säga.. Inte mycket mer än så att göra!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback