Jobbhelg

Hejhej! Den här helgen har mestadels bestått av jobb samt att igårkväll var vi hos Pontus föräldrar och blev bjudna på hamburgare. Vädret har ju förövrigt varit helt underbart de senaste dagarna, här hos oss har det varit cirka 24 grader, känns verkligen inte som att det är september! Idag jobbade jag 8-13 och har sedan dess laddat upp med mat och kaffe för klockan 17 är det fotbollsmatch som gäller, precis som (nästan) varje söndag. 
 
Imorgon är det skola som gäller, först grupparbete och sedan seminarie. Min motivation för att plugga är för tillfället som bortblåst, men förhoppningsvis kommer den tillbaka snart för ångesten jag har inför skolarbete just nu är inge vidare rolig.. Nåväl, hoppas ni får en fortsatt bra söndag! :)



Kommentarer
» Amina

Har förstått att sommaren är tillbaka i Sverige ;) Skönt för er! Här i Milano är det ca 30°C varje dag. Men det mattas nog av snart och hamnar runt 25 ett tag, kommer vara ganska skönt faktiskt :) Kram!

förstår dig precis.. min skolmotivation ligger också på noll, men vi fortsätter kämpa!

Åh vad fin du är!!

åh, själv äääälskar jag att studera, hoppas peppen kommer tillbaka :)

Härlig bild =)

Fiiina du!!

Fiiina du!!

Usch min sko,motivation ligger också på noll för tillfället, hoppas vi båda får tillbaka den i veckan!

» N

Fin du är!

Har också haft jobbhelg :) Och håller med, vädret har vart helt underbart! :D

Så fin! :)

» Ida

Så fina bilder på dej :D
Hoppas de snart känns roligare att plugga ^^

Veckans blogg tävling finns uppe på bloggen :)

hoppas att du får tillbaka din pluggmotivation :)

Men så fin du är! :)

Så härligt väder och gott med hamburgare :D

Underbart med sommarvärme! :)


Kom ihåg






Trackback