UTMANING

Såg en utmaning på facebook som jag istället väljer att göra här, nämligen att skriva FEM saker som jag är nöjd med hos mig själv:
 
1. Jag tycker om mina mörka bruna ögon
2. Jag är positiv och vill alltid se möjligheter istället för problem
3. Jag är en pratglad och social person
4. Jag är organiserad (för det mesta) och bra på att planera, speciellt när det gäller skolan
5. Jag är tävlingsinriktad och jag tror faktiskt att det är en egenskap som tagit mig ganska långt. Jag tänker alltid "jag SKA klara det" och kämpar tills jag gör det. 
 
Hm, tog längre tid än vad jag trodde att göra det här. Nu skickar jag den vidare till er!😃
Bild från i lördags på Isacs dop!



Kommentarer

Vad kul att läsa :D Det är oftast lättare sagt än gjort det där ;)

så fin bild! :)


Kom ihåg






Trackback