Att se fram emot

❥ 63 dagar kvar tills jag & mitt hjärta åker till Barcelona. Längtar ihjäl mig, 4 dagar bara vi två. Lyckaaa!

❥ Den 22e börjar skolan. Jag ska alltså börja termin 3 av 7 på förskollärarprogrammet och det är med blandade känslor. På ett sätt ser jag fram emot det för det är ganska roligt men på ett sätt känner jag också rent ut sagt "näe, fyfan..." för det är ju trots allt skola.
 
❥ Snart drar fotbollens höstsäsong igång och jag är laddad, har tillomed köpt nya fotbollsskor! Ska bara ösa in mål nu 😉  skämt åsido, men det ska bli kul att komma igång igen!

❥ Nästa helg ska min systerson Isac döpas och det ska bli så mysigt att få träffa syrran med familj igen ❤️  frågan är bara vad sjutton vi ska köpa för doppresent?!

❥ I slutet av november väntas mitt 5e syskonbarn. Att få vara moster/faster är för mig ren lycka! 


Tre matbilder får pryda detta inlägg. Strawberry daiquiri på en uteservering i Eskilstuna (godaste drinken!), Churros på Malma-marknaden och fruktfat som lördagsgodis hemma hos oss! Ananas är min nya favoritfrukt!



Kommentarer
» ISA

åh blir så glad av att läsa sånt här! livet har visst massa fint :)

» Julia

Ååh vill också åka till Barcelona! :D

härligt att ha mycket att se fram emot :)

» N

Ser gott ut!

åhh vad mycket kul du har på gång! :)

» Ida

Så kul att ha semester att längta efter :)

Åh vilka roliga saker du har att se fram emot :D Min systerson döptes för en och en halv månad sen, så mysigt med dop! :)

Åh vad mycket mysigt du har att se fram emot!

Åh så mysigt med Barcelona, en resa är aldrig fel!! Kram

» Johan

Då har du ganska mycket att se fram emot ändå!
Har du spelat fotboll länge?
Jag känner lite samma som du när det gäller studierna, men på ett sätt tycker jag ändå det ska bli skönt att det kommer igång igen, men å andra sidan börjar jag att se ljuset i tunneln nu :)

SV: Ja visst är den? grymt bra tycker jag :D

Ja precis, håller med. Känslan i ett nytt boende är nog det viktigaste av allt och i synnerhet när det hanndlar om så mycket pengar...
Syster min pluggar också i Norrköping, men bor i Mjölby, så hon pendlar däremellan. Inte optimalt kanske, men det funkar och priserna är trots allt bra mycket lägre i Mjölby jämfört med Norrköping, även om de har gått upp väldigt mycket även i mjölby de senaste åren...

Mycket att se fram emot! :D Underbart!!

Vad underbart att se fram emot så mycket. Kul att du blir förskollärare! Jag är sälv lärare :)

Jag ser fram emot jobbet 15 augusti och måndagen efter när eleverna kommer tillbaka. Jag ser fram emot sportlovet då jag och pappa ska till Italien och åka utförsåkning. Och jag ser fram emot... hmmm.. kanske något mer :)

Vad kul med saker att se fram emot!

» Josse

Åh vad kul! Älskar verkligen Barcelona!

Åh så underbart inlägg!

så kul att du ska bli moster/faster

» Ida

Hoppas du får en fin fredag :)

Men mums!!!


Kom ihåg






Trackback