Det här är jag!

Hej! Jag heter Sandra och är en 21 årig tjej med många intressen – sport, matlagning, shopping och att resa. Andra saker jag älskar är One Direction, rosor, kyssar, kärlek, jordgubbar och sommar!

Jag är som sagt 21år och den 26e september 2014 flyttade jag till Flen, 22 mil bort från min lilla hemort Götene för att bo med mitt livs kärlek Pontus. På min fritid spelar jag fotboll i Dunkers IF och umgås med vänner🌸

Jag studerar nu mitt första år på Linköpings universitet, studieort Norrköping, och i januari 2019 kan jag äntligen titulera mig som förskollärare! Ni är varmt välkomna att följa min resa och allt som händer på vägen till mitt drömyrke.


Som person är jag snäll, omtänksam, tävlingsinriktad, nyfiken, envis & glad.
Mitt motto är: det är mycket man säger inte går, men så går det ändå.

Enjoy!  




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback