Söndag🌸

Godkväll! Hoppas att ni har haft en toppen fin söndag🌸  min dag startade med en superfrukost och sedan bar det av till Eskilstuna för att spela match! Matchen slutade 1-1 vilket vi var hyfsat nöjda med. Under eftermiddagen har jag tittat på ett par avsnitt av tv-serien Prison Break, jag har sett den förut men den är asbra så den tål att ses igen. För er som inte har sett den kan jag verkligen rekommendera er att göra det!!
Fick förövrigt en smärre hjärtattack här precis. När jag startade min Macbook visades bara ett blinkande frågetecken på skärmen. 1000 tankar hann flyga genom skallen och jag såg framför mig att jag skulle få skriva om hemtentan som jag nästan är klar med... Stängde av datorn, provade att starta tio minuter senare och nu fungerar den som vanligt. Har iallafall lagt in ALLA mina arbeten på USB nu så om det händer igen är det ingen större fara. Kram!



Kommentarer

Fin bild!

» MALIN

Vilken härlig dag :) Kram

låter som en härlig söndag och vad kul att du såg prison break. Den serien är så bra

Åh, jag äääälskar Prison Break, är lika nervös varje gång jag ser om den >.<


Kom ihåg






Trackback