iDeal of Sweden

Hejhej! Nu är den sista dagen i skolan avklarad för den här terminen vilket känns helt underbart. Visserligen har jag lite kvar på hemtentan, men det tar sig! När jag kom hem från Norrköping låg mitt nya mobilskal från iDeal of Sweden innanför dörren! Visst är det snyggt?! Jag tycker iDeals koncept är väldigt bra, man har helt enkelt ett skal likt mitt + ett fodral med kortfack. Båda delarna har magneter inuti så när man ska iväg sätter man enkelt ihop dem. Himla smidigt & bra enligt mig! 😄



Kommentarer

va skönt att allt är klart snart! jättefint skal!!
BTW, du vann tävlingen hos mig, så kolla din mail för att få klockan :D grattis

men gu så fint, måste kolla in den sidan!

Superfint skal :)

Så fint skal! :)

» MALIN

Såååå så fint skal! Kram

Åh det skalet är så himla fint! :)

Jag hoppas också att du klarar hemtentan väldigt bra, stort lycka till :) SUPERSNYGGT skal :D

» Malin

Men alltså wow vilket snyggt skal!

Åh vad fint!

Härligt att terminen är klar och supersnygg design på mobilskalet!:)

Skönt att terminen är klar :D Jättesnyggt skal!!

vilket snyggt skal!!

Så fint!

» ISA

superfint! blev sugen på ett nytt nu, tröttnar alltid på mina efter typ en vecka ;)


Kom ihåg






Trackback