Midsommar

Hej! Här var det dött... det beror på att jag har haft fullt upp med jobb, midsommarfirande också har jag även varit sjuk. I fredags var det ju midsommarafto vilken är min favorithögtid på hela året! Jag förknippar midsommar med glädje. Vi firade midsommar med ett gäng vänner- grillade, spelade fotboll och lekte klassiska midsommar-lekar. Här under ser ni min midsommaroutfit, jag älskar min klänning! Den kommer från Nelly och jag har den även i svart, superfin tycker jag! 
Jag är helt tok-förkyld, förskolebacillerna är svåra att undkomma alltså. Sen får jag väl även skylla mig själv när jag festade trots att jag var sjuk. Men det är ju bara midsommar en gång om året och ville inte missa det.. 😊 hoppas att ni har haft en bra midsommarhelg! 🌸



Kommentarer

vilken fin klänning! :) Och krya på dig, förkylning är inte kul :/

Kram<3

» Julia

Så himla snygg klänning

» Sarah

fina bilder


Kom ihåg






Trackback