Bra dagar!

Hej! Efter en grymt bra helg som bland annat innehöll en sjukt rolig lagfest påbörjade jag igår terminens första praktikperiod, eller ja VFU som det så fint heter på universitetet (=verksamhetsförlagd utbildning). Jag har varit på samma förskola alla gånger hittills vilket jag är så glad över då min handledare är toppen! Vi kommer bra överens och hon är engagerad i att jag är där. 
En kompis hade fått fem stycken gratis biljetter till gårdagens Idol och frågade ifall jag ville hänga med. Jag velade fram och tillbaka hela dagen och fem minuter innan de skulle åka bestämde jag mig till slut för att åka med vilket jag definitivt inte ångrade! Vi satt på parketten allra längst fram och hade en jättebra kväll. En bättre måndag helt enkelt! Nu ska jag dammsuga lite snabbt innan dagens avsnitt av Idol börjar! Kram



Kommentarer

Åh gud vad kul!!

» MALIN

Vad roligt att få se Idol live! Kram

Kul o se idol :)
kram

Åh vad roligt! Kul att se idol mer än på bara tvn ;)

vad kul!

» Bambi

Men gud vad kul :D Jag var på körslaget en gång minns jag. Är ju inte riktigt samma sak kanske - men kul var det i alla fall.

Men va roligt att se idol live. Finns så himla många bra artister i år :D

men gud så kul!

» Ida

Så kul och va och kolla på idol :)

» linah

härligt!! <3

Men åh såå roligt med Idol!!

Kul med idol!

Åh vad roligt du verkar ha haft det :D

Åh så roligt! :)


Kom ihåg






Trackback