20160615

Hej! De senaste dagarna har jag hunnig med en heldel: lunchat med svärmor, anställningsmöte på Ica, tittat på fotbolls-EM, jobbat och spelat paintball med laget! Att spela paintball var svårare än jag trodde att det skulle vara men riktigt roligt. Dessvärre var det högt gräs, vilket för mig som gräsallergier var mindre kul då det resulterade i konstant rinnande ögon och näsa. Menmen, sånt är livet!

Idag ska vi äta en av mina favoriträtter till kvällsmat - ugnsbakad lax, färskpotatis, sparris och tzatsiki. Och såklart en klick smör och lite salt till potatisen! 😉



Kommentarer
» Erica

Häftigt med paintball! Verkar väldigt kul :D

Gud va kul med paintboll! Alltid viljat prova det!

» MALIN

Vad roligt med paintball! Det skulle jag också vilja prova! Kram

Sv: tack :D

Kul med paintball ;D

härligt att du har hunnit med så mycket :) Och vad kul med paintball :D

Åh vill också prova på paintball!

» Julia

Smoothies ser himla god ut!!

Coolaste bilden :D

Men så roligt med paintball!

Men guuud så kul med paintball!!

Roligt!

Kul! :)

Vad härligt det ser ut :) Mindre kul med högt gräs om man är gräsallergiker :(

Jo det ska bli riktigt mysigt att planera och fixa. Dock blir det ett väldigt litet och enkelt bröllop men det kommer ju krävas endel förberedelser ändå :)

Låter som att du har haft det bra :)

sv: just nu så läser jag böckerna i Game of Thrones serien, om du tittar på serien men inte läst böckerna så tycker jag verkligen du borde läsa dom :)

Åh, måste testa på att spela paintball någon gång!

» linah

kul!!

» Alice

Åh vad kul!!

Härligt!! Jag skulle också vilja prova spela Painball :D

» Frida

Åh vilken god middag! Kram

» Bambi

Har alltid velat testa på Paintball :P men har hört att det gör så sjukt ont att bli träffad xD

Jag har aldrig testat paintball, men det verkar sviiinroligt!! Jag suger på att sikta dock >.<

Så kul med paintball :)

så roligt med paintball! det vill jag verkligen testa :D

» Johan

Jag har spelat paintball en gång. Det var kul.

» Boel

Härliga dagar det låter som :)

» Sarah

Tack .. hälliga bilder :)

Mums vad gott med lax, och älskar tzatziki! :D

åhh låter som roliga dagar :D vill också spela paintball :D

» jos

Låter härligt!


Kom ihåg






Trackback