Underbara sommardagar

Tre bilder från de senaste dagarna. Utöver jobb så har dagarna mestadels bestått av sol & bad, tro det eller ej men jag har faktiskt badat flera dagar i rad!😃  idag är jag ledig så jag & Pontus bestämde oss för att trotsa de mörka molnen och åkte till Söderköping för att äta glass på Smultronstället! Jag valde en med jordgubbar, choklad & vaniljglass, tobleronekross & vitchokladsås! Svin go men herregud så mätt man blev 😅  påväg hem tog vi ett stopp i Norrköping där vi strosade runt ett tag innan regnet kom. Tycker verkligen om den staden och längtar så tills vi hittar en bostadsrätt just för oss!



Kommentarer
» MALIN

Det ser helt underbart ut! Kram

Men ojjj vad underbart!! :)

Många kramar från Hanna <3
www.hannavic.se

» Josse

Fina bilder!! Ser så skönt ut!

Det låter som en siiiiinnessjukt god glass. Vit chokladsås!? OMG liksom..!

Sommaren är så härlig!

Åh såå härligt, underbart!!

Åh de ser så härligt ut :)

Åh så härliga bilder, ser verkligen underbart ut :)

» Linda

ÅH, hur gott såg nite det där ut!! :-D

» linah

härliga bilder!

» Johan

Visst är det underbara dagar vi har haft nu på slutet? Att det inte har varit lika extremvarmt de senaste dagarna gör inte så mycket tycker jag, 23-24 grader duger gott och väl, även om jag så klart inte tackar nej till uppåt 30 grader heller :)

Så ni letar lägenhet i norrköping? Det är inte jätelångt från mig, bor i Linköping. Har varit en hel del i Norrköping också, men jag vet inte... gillar Linköping mycket mer! :)

SV: Den är riktigt bra tycker jag! Han har så mycket känsla och pasion när han sjunger tycker jag :)
Frölunda sa du, då gissar jag att det blev guldfirande nu i våras? :D

Åh vad härligt det låter!

Jisses vad härligt det såg ut :D

Så härligt! :D


Kom ihåg






Trackback