Gameday⚽️


Min favoritlåt just nu!☝️
Godmorgon! Precis som rubriken lyder är det alltså matchdag idag, hemma mot Hällbybrunn kl 19, senast vi mötte dem förlorade vi med 3-2 så vi är revanschsugna. Mina rutiner på en matchdag är att ta en långpromenad på dagen för annars är mina ben helt döda när det är dags att börja springa, också brukar jag äta middag ungefär 2 timmar innan matchstart (ofta pasta med något protein till, idag blir det kyckling). Det är vad som fungerar bäst för mig men det är såklart olika för alla! 😃 hoppas ni får en bra dag!



Kommentarer
» Josse

Den låter är så bra!

» N

Såå bra låt!

Det låter ju toppen, vilken bra rutin! Jag är likadan när det gäller löpning eller fys. Jag kan inte med det om jag inte gått en gång innan under dagen och om jag inte ätit typ ris innan :P

Den låten är så bra!

sjukt bra låt! Lycka till med matchen :)

Hoppas matchen gick bra! :)

» Johan

Hur gick matchen?
När vi har matchdag är det oftast så många matcher/dag, så det brukar bli en tidig frukost, yoghurt med lite frukt och frön, juice, kaffe och något ägg, för sedan spelar man knappt två timmar senare. efter första machen kan det vra allt från en timme till fyra timmar till nästa match. då får man anpassa kosten efter hur lång tid det är till nästa match och sedan blir det en rejäl middag på kvällen :)

SV: Tack, vad kul att du tycker det!
Det var ett minst satt omtummlandår. Jag har aldrig mått bättre än vad jag gjorde där under våren och sommaren, men jag har heller aldrig mått sämre än vad jag gjorde där under enhösten och vintern. Ett år med båda höga toppar och djupa dalar kan man säga...

Då har du ju rutin, minst sagt!
Vilken nivå pratar vi? Allsvenskan? Div. 1?

» Malin

Den är så himla bra! :)

älskar låten!


Kom ihåg






Trackback