Favoriter

När det kommer till smink & hårvårdsprodukter är jag faktiskt inte alls kräsen, men har (liksom jag tror att alla har) vissa favoriter. Vissa av dem ligger dock utanför min budget så de unnar jag mig bara ibland 😅
collagesmink
Bare minerals matte foundation - en foundation i puderform som gör huden snyggt matt. Passar alla hudtyper. Sitter kvar hela dagen och jag gillar att det är spf 15 i den!  

I.C.O.N India hårolja - jag använde tidigare Maroccan oil, men upptäckte att den innehåller pigment som gav mitt hår en orange ton.. Då rekommenderade Lisa denna olja som inte innehåller något pigment överhuvudtaget och jag har inte ångrat för en sekund att jag köpte den! Håret blir supermjukt & fint. Den reparerar kluvna toppar och skyddar mot värme.

Lumene CC-cream - perfekt till vardags! Ger ansiktet fin lyster och precis lagom tjock. 

Bed Head Masterpiece spray - luktar såååå himla gott. Jag gillar inte när ett spray gör håret stenhårt, utan jag vill att det mest bara ska ge stadga vilket detta gör. 

Max factor 2000 calories - vilken mascara som är bäst är ju verkligen beroende på vem man frågar, men jag har provat huur många som helst i alla prisklassen, och för mina fransar är denna utan tvekan bäst!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback