En tisdags-lista&lite arkivbilder i brist på annat!

1. Var är din mobiltelefon?
Den ligger i soffan här bredvid

2. Ditt hår?
Ser rent ut sagt förjävligt ut för tillfället. Solblekt som bara den och nästan orange.... det ska snart åtgärdas och bli riktigt mörktbrunt. Men det är åtminstone nytvättat! Ha.

3. Ditt humör?
Ganska bra förutom ångest för ska med tåget klockan 06:38 imorgon och dessutom köpa tågkort, 2240 kronor bort tjoho
Bild 2013-03-20 kl. 18.29 #2

4. Din dagsplan?
Ja jag skulle som sagt pluggat i princip hela dagen, men så blev det inte. De få timmarna som är kvar av dagen ska jag bara ta det lugnt, kanske ser vi på en film sen

5. Det bästa du vet?
Att bli överraskad. Att bli kliad på ryggen och i håret. Att vakna mitt i natten, titta på klockan och se att man får sova några timmar till. Att lägga sig i en säng med nytvättade lakan. Att somna i Pontus famn.

6. Din dröm i natt?
Jag hade nog ingen? Eller jo, drömmer gör man ju alltid men inget som jag kommer ihåg :)

7. Ditt livsmål?
Att vara lycklig, såklart. Bo i en stad jag trivs i, i ett fint hus med man och barn! En hund på det skulle inte heller vara fel.

8. Rummet du är i?
Vardagsrummet, sitter samtidigt som jag bloggar och tittar på "ett jobb för Berg" och har tänt några ljus=höststämning. Fortfarande förkyld så försöker kurera mig för MÅSTE till skolan imorgon.
image (4)
9. Din hobby?
Så himla läskigt för den senaste tiden har jag verkligen funderat på vad jag tycker är ROLIGT att göra. Förut har det ju alltid varit fotbollen, och ja jag tycker fortfarande om att titta på all sorts sport (nästan) men jag har inget intresse i att utöva någon längre. Visst jag gymmar ett par gånger i veckan, men det är ju inte så att jag tycker det är superduper kul. Men jag tycker om att fönstershoppa på internet, titta på tv serier, laga nya maträtter. Typ det.

10. Din skräck?
Att inte räcka till. Att inte kunna bli mamma. Att bli instängd i en bastu (ganska konstig rädsla, I know, men kan ej släppa't)

11. Var var du igår kväll?
Jag var hemma, dödsförkyld, den enda förflyttningen jag gjorde var från soffan till sängen.

12. Vad är du inte?
Jag är INTE morgonpigg. Blä. Att gå upp före klockan 7 är verkligen inte min grej :(

13. En sak du önskar dig?
Jag önskar mig den allra perfektaste trean i Norrköping, belägen på en adress mitt i stan med en stor hörn balkong och att få inreda lägenheten med nya möbler. Åhh. 

14. Det senaste du gjorde?
Bytte kanal på TV:n

15. Dina kläder?
Svarta haremsbyxor, svart linne och Pontus gamla blå hoodie

16. Din dator?
Har jag haft i typ två år. Macbook Pro och den är alltid trogen, batteriet börjar bli lite trött kanske men annars funkar den hur bra som helst.

17. Din bästa ägodel?
Min telefon. Egentligen är den precis kass och så fort jag lyckas undkomma min snålhet ska jag skaffa mig en ny iphone, men jag säger ändå mobilen för man är ju så beroende.

18. Något du inte har på dig?
Stilettklackar, så sjukt obekvämt och besvärligt att gå i..

19. Favoritaffär?
På kläder är det nog faktiskt Cubus just nu. De har dem skönaste jeansen jag någonsin haft, bra underkläder, bra priser. Gina tricot är ju också kul men tycker de har haft lite konstig stil det senaste..
Bild 2011-08-23 kl. 14.34 #2
20. Din sommar?
Var bra! Ingen sommar man kommer att komma ihåg om 60 år kanske, men baserat på vädret som erbjöds och vad plånboken kunde stå ut med så var den helt klart bra!

21. Favoritfärg?
Svart tror jag. Jag veeet, så fantasilöst men det är ju seriöst snyggt på allt!

22. När skrattade du senast?
Förut när jag tittade på ett filmklipp av han på facebook som imiterar Johan Falk så galet bra. Haha, har ni inte sett han så in på facebook och sök på Carl Déman!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback