Mall Of Scandinavia

Hejhej! Idag styrde vi mot Stockholm för att kolla in det nya köpcentrumet som alla pratar om, Mall of Scandinavia. Jag hade höga förväntningar men ärligt talat så blev jag besviken. Absolut- det var ENORMT till storleken och läckert gjort, alla "vanliga" butiker fanns där (flera stycken av vissa) plus en heldel märkesbutiker såsom Nike, G-Star, Gant etc. Men dels var de butikerna ganska små och dels har jag som student ändå inte råd att handla där, jag tyckte inte heller att de "vanliga" butikerna hade bättre utbud än någon annanstans.
12312276_10207151079510658_2135663947_n
Vi hittade iallafall några julklappar och jag köpte även kappan som ni ser här över! I love it. Har aldrig sett mig själv som en "kapp-tjej" förut men som sagt: älskar den. Bilden gör den verkligen inte rättvisa, ska försöka få till en bättre, nån dag... ;) för att sammanfatta dagen: kul att ha varit där men Mall of Scandinavia kommer nog inte att vara vårt första handsval när det gäller shopping. Nu ska jag mysa ner mig i soffan med min älskling och titta på Solsidan!♥



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback