Plugg, förkylning&förskolan

... ja, så har min vecka hittills sett ut. Imorgon är jag fri från jobb och då har jag bara två saker på min "att göra-lista" och det är:
1. Plugga
2. Bli helt frisk från förkylningen
Om jag hinner och känner mig pigg så ska jag också ta mig till biblioteket för att låna en bok som jag behöver till engelskan. Vi har fått några titlar att välja på som vi sedan ska göra en bok-analys på. Jag tror att jag ska välja Peter Pan!
jag124
När Pontus kom hem förut var vi båda sugna på pannkakor, men vi hade slut på mjöl så  vi skulle prova med våffel-mix då det står på paketen att det ska fungera. Men det vart katastrof... prova aldrig det!! Så vi drog till ICA och köpte något ännu bättre än pannkakor, nämligen rostbiff, kycklingspett och potatissallad :D sjukt gött!
Nu blir det att titta på Sveriges yngsta mästerkock, de är ju så jäkla duktiga!! Ha en fin kväll! 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback