Ifrån första början var jag säker - jag kan göra vad som helst för dig i världen


Nu börjar sommaren gå mot slut, iallafall för min del som börjar jobba tvåskift imorgon och gör det (troligtvis) 8 veckor framåt. Men jag ska inte klaga, jag har haft en helt underbar sommar! Det känns som jag gjort hur mycket som helst, till exempel vart i Göteborg & Stockholm, varit i Rom, firat min bästa vän som tog studenten, jobbat nätter på VTD, festat och mycket mer.
Men det bästa av allt är att jag gjort nästan allt med min andra halva, Pontus. Jag älskar honom så mycket att jag nästan spricker, vill att hela världen ska veta det och att han gör mig till världens lyckligaste! Så visst känns det lite jobbigt nu när jag ska börja jobba och vi inte kommer kunna träffas på samma sätt, men jag är helt övertygad om att vi kommer klara den här tiden.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback