Award

Regler för awarden
1.Tacka och uppmärksamma den som nominerat dig.
2. Skriv 11 random fakta om dig själv.
3. Svara på de 11 frågor som du fått.

Tack ELIN. Jag har inte haft tid att göra det innan men nuu så!!
rosarosor
1. Jag älskar svensk musik
2. Är en sportfåne i allra högsta grad, kollar på allt men favoriten är såklart fotboll. På en stadig andra plats kommer skidor
3. Är väldigt velig som person 
4. Blir lätt svartsjuk (men det är något jag verkligen jobbar för att bli bättre på!) 
5. Jag är extremt tävlingsinriktad
6. Är också en väldigt dålig förlorare.. men har blivit bättre med åren haha, och nu har jag iallafall lärt mig att dölja det ;) 
7. Jag har två tatueringar men den andra har inte alls många sett. Vet egentligen inte varför för jag älskar den. Antar att jag bara har velat hålla den för mig själv..?
8. Älskar Harry Potter, håller på att läsa böckerna nu! 
9. Jag har nästan aldrig höga förväntningar på saker och ting, för då slipper jag bli besviken.
10. Jag har börjat bli åldersnojjig. Sjukt, jag vet men kan inte hjälpa det.
11. ÄLSKAR blommor. Favoriten är rosa rosor samt liljor.
7
Pinsammaste du gjort?
HAHA måste vara på en fotbollscup, vi stog och tittade på en match och en spelare blev skadad och ambulansen kom. Helt tyst i hela gympasalen och jag säger (lite för högt) "åhhh jag vill också åka ambulans!!"
Vilken årstid gillar du bäst? Varför?
Sommaren! Därför att det känns som att allt är så mycket bättre då.

Vad har du för planer under 2014?
Jag ska få ett jobb. Och gör jag inte det så ska jag resa.

Beskriv dig själv med 3 ord.
Glad, envis,

Favorit låt?
Just nu är min favoritlåt demons med Imagine dragons!

Hur ser dina framtidsplaner ut?
Jag vill bo i ett stort vitt hus & ha tre barn

Bästa semestern?
Min bästa semester hittills är när jag och Saga var i Alanya i 3 veckor. ♥

Tre rädslor om du har?
Hehe.. att inte räcka till, att bli instängd i en bastu och ja asså typ att det ska hända något allvarligt med någon i min närhet.

Din konstigaste talang?
Hmmmm jag vet inte?!

Spenderar du pengar eller sparar du dom?
Spenderar.. :p

Har du några konstiga fobier?
Njääe, eller det skulle väl vara att jag avskyr att ta i ost.
304004_2460510107427_1092411001_32918517_55449962_n



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback