"Vad ska du göra nu?"


Jag på midsommar, Maria plattade mitt hår jätte noga och sen när vi kom ut började det spöregna. Ni kan ju tänka er hur bitter jag vart. 
Den senaste tiden har jag ofta fått frågan "vad ska du göra nu?" vilket väl inte är så konstigt med tanke på att jag precis tog studenten. Men jag hatar ändå att få frågan, för sanningen är att jag vet inte. Jag vet inte vad jag vill och egentligen har jag nog aldrig haft några stora tankar eller drömmar om vad jag ska göra, det enda som jag verkligen har vetat hela tiden är att jag vill bilda familj med någon som älskar mig och sedan bo i ett fint hus.
Som sagt jag har inte den blekaste aning om vad jag vill göra/jobba med, jag har iallafall ett  jobb i höst till att börja med och sen har jag tänkt att se vart det leder mig. Jag har ingen storslagen plan om att bli VD på ett stort företag eller att bli makeupartist för någon häftig kändis. Men jag är på väg mot något, jag vet inte mot vad än men jag älskar varje steg som jag tar. Just nu vill jag hur som helst nog bara vara.. jag. Hoppas att det räcker som svar till alla som undrar.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback