Kom precis hem till Götene, åkte hit direkt efter jag slutat praktiken. Har ju som sagt bott hos Daniel i veckan, och kommer att göra det två veckor till då jag har praktiken i Skövde.
Menmen, här är det hög mysfaktor! Onepiecen är på, brasan är tänd, kvällsmaten snart färdig, advents ljusstakar+stjärnor i fönstrena och vovven ligger bredvid mig nu i soffan och gosar. Älskar juletid! (vet att den inte riktigt börjat än men ändå!)
Vad händer annars i helgen då? Jo, imorgon är det kalas för mig och syster hemma hos pappa, och på kvällen ska jag och älskling ut och äta ♥ tidigt på söndag beger vi oss mot Ullared för att köpa alla julklappar! Ska bli kul men lär väl vara hur mycket folk där som helst.. nåja vi är alltid där så tidigt så det brukar gå rätt bra ändå!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback