VET NI VAD?

I år tänkte jag förvåna er alla genom att INTE göra en års resumé av året som varit. Det är så sjukt jobbigt så jag förklarar det bara med hjälp av ord och ett par bilder. Mitt 2011 har varit helt galet, iallafall andra halvåret utav det. Jag har skrattat, gråtit, fallit, tagit mig upp, varit förvirrad, varit helt cp lycklig, fått nya vänner, blivit moster, träffat nya annorlunda människor, utvecklats som person, listan kan göras lång! Bästa på året har helt klart varit mina 6 veckor utomlands, alla de veckorna var i Turkiet. 1 vecka i maj, 2 i juli och 3 i september/oktober. Vintern har varit jobbig för mig, men med hjälp av familj och grymma vänner har jag tagit mig förbi allt det där. Jag är helt sjukt taggad inför nyårsafton imorgon, jag ska vara i Skövde och tror verkligen det kommer bli as kul. Men först? Skönhetssömn ja tack.

lite bilder från året som varit





Kommentarer

Kom ihåg






Trackback